אדון קיץ

החורף הקר, שרשרת החגים והסיבות לסעודות האין סופיות כבר מזמן מאחורינו. והנה בשבת האחרונה, באופן רשמי וברוב פאר והדר התדפק לו אדון קיץ על חלוני ולחש באוזני ש..."אין עוד מקום לתירוצים..."

"הנה" הוא אמר, "במיוחד בשבילך, אני מעיר את השמש השכם בבוקר כדי שתאיר את דרכך בזמן הפעילות הספורטיבית שבחרת לפתוח בה את יומך"... "ובימים שאצה לך הדרך והבוקר עמוס מידי" הוא המשיך ואמר, "הסכימה השמש הטובה להישאר שעות נוספות וללטף את סוף היום שלך בקרניה הנעימות בעוד את מתעמלת..."

"מדוע להתעמל?" שאלתי את אדון קיץ והוא פקח עיניו בפליאה וענה לי, "בתי היקרה, ארוכה היא רשימת הרווחים שמקנה לנו פעילות ספורטיבית קבועה, למענך אמנה חלק קטן מהם":

- פעילות גופנית משפרת תפקודיים מנטאליים ומחדדת את הריכוז והזיכרון.
- פעילות גופנית משפרת את מצב הרוח ומקטינה משמעותית מצבי מתח ודיכאון.
- פעילות גופנית משפרת דפוסי שינה.
- פעילות גופנית מאיצה תהליכי חילוף חומרים ומסייעת בסילוק רעלים.
- פעילות גופנית מסייעת בשריפת קלוריות ובעיצוב וחיטוב הגוף.
- פעילות גופנית משפרת פלאים דימוי אישי והערכה עצמית.

"נשמע משכנע", עניתי לו, "אבל היום שלי כה עמוס במשימות, כיצד אניע את עצמי למצוא את הפנאי ולהתמיד בפעילות הספורטיבית?"
"ובכן", הוא ענה לי, "לפני שאת פוצחת בתוכנית אימונים, אני ממליץ לך לענות על מספר שאלות":

1. איזה סוג של פעילויות גופניות הכי מהנות עבורך?
2. האם את טיפוס של בוקר או ינשוף לילה?
3. האם את מעדיפה להתעמל לבד או בחברת אנשים?
4. האם את מעדיפה פעילות בטבע המאוורר או בחדרי כושר ממוזגים?
5. האם את מעדיפה לנסוע למקום המאפשר פעילות או שתעדיפי פעילות פרטית בביתך?
6. איזו פעילות תתאים לך ביותר בהתחשב בתקציב שלך?

"ולאחר שענית על השאלות הללו" הוא הוסיף ואמר, "ראי בעיני הדמיון שלך את הרווחים שאת מפיקה מהעיסוק הספורטיבי שבחרת, דמייני את גופך הבריא והגמיש, את מצב רוחך המרומם, את תחושת האנרגטיות והמראה החטוב והרענן, שבחי את עצמך על כל יום של התמדה והתמקדי בהישגייך... ושיהיה לך וכל מכרייך, קיץ בריא, חטוב ונפלא".

שלכם באהבה,
גרציה אמיתי CH.t
תראפיסטית בדמיון מודרך, סוגסטיות ו-NLP
מאמנת לשינוי קוגניטיבי והשגת יעדים בכוח המוח
Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn Share to Google+ Google+