Facebook Pixel

היתרונות של תוספי תזונה לטיפול בחרדה

תאמינו או לא אבל רוב האנשים שאתם מכירים נמצאים בחרדה יום יומית כאשר סוג החרדות משתנה כמובן מאדם לאדם. בשנים עברו, גברים ונשים התביישו לדבר על כך עם הסביבה ולכן חשבו שהחרדות שמלוות אותם במהלך היום מביכות או מביישות אבל היום שאפשר כבר לדבר כמעט על הכול אפשר להבין שהחרדה נמצאת כמעט אצל כולנו והשונים הם דווקא אלו שלא סובלים מלחץ מתמיד או חרדה אין סופית.

על מנת לטפל בחרדות ובאי היכולת לממש את עצמנו עלינו לעיתים לחשוב בצורה שונה אבל לפעמים גם שינוי המחשבה לא מסייע לנו ואנחנו נעזרים בתרופות כימיות. תרופה כימית על שמה כן היא לא טבעית, כלומר אנחנו מכניסים לגופינו כל מיני חומרים שאולי מסייעים לגוף אבל במקביל גם קצת הורסים אותו. תוספי תזונה לטיפול בחרדה הוכחו בשנים האחרונות כמסייעים אף יותר מהתרופות הפסיכיאטריות הכימיות ויכול מאוד להיות שגם לכם הם יעזרו הרבה יותר.

סוגי החרדות שכולנו מכירים ואלו שלא

החרדות במהלך היום שלנו יכולות להיות החרדות המוכרות כמו הדאגה מהתפתחות הילדים, הדאגה מהמשכורת הנמוכה והמצב הכלכלי, חוסר המוטיבציה לעסוק בפעילות גופנית, החרדה להשמין מכמות האוכל שאנחנו מכניסים לגופינו, החרדה בעקבות הדימוי העצמי הנמוך ועוד- כל אלו הן חרדות נפוצות ושכיחות שרובנו מכירים מהחיים הפרטיים שלנו. הידעתם שיש גם חרדות ספציפיות יותר שפשוט לא מאפשרים לחלקנו לתפקד בצורה תקינה בסיטואציות מסוימות? חרדה חזקה מאוד מנהיגה, חרדה מרופא שיניים, חרדה שמגיעה בכל פגישה זוגית, חרדה מאיבוד זיכרון וחרדה מהצבת יעדים גבוהים מדי בגלל הפחד מכישלון אלו חרדות שלא רובנו מכירים אבל גם הן קיימות ובועטות אצל חלק מאיתנו.

מחקרים מוכיחים כי תוספי תזונה מומלצים לטיפול בחרדות ולא משנה אם מדובר בחרדות הרגילות והשכיחות או בחרדות הספציפיות יותר, אתם תוכלו להרגיש טוב יותר עם תוספי התזונה. הטיפול הטבעי מומלץ יותר מאשר הטיפול הכימי או השימוש בתרופות, אפילו הרופאים השמרניים של היום כבר לא יכולים להתעלם מהכוח שיש לתוספי התזונה הטבעיים ומה שעוזר מאוד לאנשים בהודו, במזרח ובדרום אמריקה יכול בוודאי לעזור גם לאנשים כאן בישראל ובמערב בכלל.

האפקט הפסיכולוגי על שימוש בתוספי תזונה טבעיים

עוד יתרון לשימוש בתוספי מזון טבעיים על פני שימוש בתרופות פסיכיאטריות הוא כמובן היתרון הפסיכולוגי שבו אנחנו למעשה אומרים לעצמנו שאנחנו לא צורכים תרופות, כלומר אנחנו בסדר אבל רק מחזקים את הגוף שלנו בעזרת חומרים טבעיים. טיפול טבעי בחרדה בעזרת תוספי תזונה לא רק עוזר לגוף עצמו אלא עוזר מאוד גם לנפש, בעזרת תוספי התזונה אנחנו מחזקים את הגוף והנפש ומצליחים להילחם בחרדות שהיו חלק בלתי נפרד מחיינו. כמובן שבנוסף לתוספים יש לנקוט גם בפעולות נוספות כמו שיחות עם אנשים שאנחנו אוהבים ומומלץ לבצע פעילות ספורטיבית אבל התוספים הטבעיים במקום התרופות זה בהחלט צעד חכם ונבון.