Facebook Pixel

העיקרון הסמוי של הכסף ...

כסף הוא אנרגיה טהורה שמונחית על ידי מחשבותינו. אנו חיים ביקום העשוי ומוקף באנרגיות שונות ומגוונות. מכיוון שכולנו שותפים וחולקים באנרגיה האוניברסאלית שמאחדת אותנו, אף מימד בחיינו אינו מנותק מהאחר. כל מישור והיבט בעולמנו האישי, משתקף בהיבט אחר. לדוגמה - הדרך שאנו מנהלים את כספינו, היא הדרך שאנו מנהלים את חיינו. היחסים שלנו עם כסף הם מטאפורה ליחסים שלנו עם אנרגיות אחרות בחיינו כגון: זמן, ויטליות גופנית, הנאה, יצירתיות ועוד.

האנרגיות הללו מעצימות את חיינו ושיפור זרימתן משפר פלאים את חיינו והופך אותם לנוחים פי כמה. אנשים מצליחנים מודעים לאופן שבו הן פועלות ויודעים כיצד להשתמש באנרגיות אלה על מנת להמיר ולהפוך את הרעיונות שלהם, החלומות והחזונות למציאות.

החזיקו לרגע שטר של 50 ₪. האם אי פעם תיארתם לעצמכם את המקומות שהשטר הזה היה עד כה וכל המקומות שהוא עשוי להיות? חישבו על כל האנשים שהחזיקו בשטר זה ולאיזה צורך הם השתמשו בו. דמיינו את האנשים שיחזיקו אותו בעתיד ואיזה שימוש יעשו בו. השטר הזה עשוי למצוא את דרכו לידיה של אימא שזקוקה לו על מנת לקנות אוכל לילדיה; הוא יכול לממן נסיעתו של איש עסקים במונית בדרך לביצוע עסקה חשובה שתספק מקומות עבודה לאלפי אנשים; הוא יכול להיות חלק קטן ממקדמה של זוג צעיר שרוכשים את ביתם הראשון, או מכונית חדשה, או ירח דבש חלומי... האם אתם חשים באנרגיה? האנרגיה של השטר הבודד הזה יכולה לזרום מידיכם אל תוך חייהם של הרבה אנשים...

אין זה משנה אם אנחנו סופרים את כספינו בשקלים, דולרים, יורו או לירטות, כסף הוא אנרגיה אוניברסאלית האמורה לזרום בחופשיות דרך העולם כולו ודרך חיינו הפרטיים. אולם לעיתים, אמונות מגבילות, פחדים ומחשבות המתמקדות במה "שאיננו" רוצים, עלולים להוות סכר החוסם את זרימתו הטבעית של השפע הכספי.

מחשבות של שגשוג מביאות עימן שגשוג, הרהורים וחשש מפני הפסד יביאו למחסומים, עכבות ולבסוף להפסד ממשי.

מחשבותייך, אמונתך הפנימית והשפה בה אתה משתמש בשיחות עם עצמך ועם סביבתך הן אלה אשר יפרצו את הסכר ויחדשו את זרימתה של אנרגיית הכסף וההצלחה האישית אל תוך חייך.

סוד ההצלחה טמון בך, זריעת זרעים חיוביים בתת המודע שלנו תביא לקצירת תוצאות נפלאות בכל תחומי החיים.