Facebook Pixel

רוצה להיות בין 5% המצליחים?

האם כבר הצבת לעצמך יעדים לקראת השנה החדשה שבפתח?


בתחילתה של כל שנה חדשה רבים מאיתנו נוהגים לערוך "בדק בית" - לרענן מטרות ישנות שטרם הושגו ולהציב מטרות חדשות שברצוננו להשיג בשנה הקרובה.
הסטטיסטיקה מראה כי 95% מהאנשים שמציבים לעצמם מטרות בתחילת שנה חדשה, יזנחו אותן במהלך החודשיים הראשונים של השנה...


מה ניתן לעשות כדי להיות מאותם 5% שמצליחים להשיג את המטרות והיעדים שהציבו לעצמם?


להלן 5 טיפים להצבת יעדים והשגתם:

1. בין אתם עדיין נאמנים לעט ונייר ובין אם חייכם מתנהלים על המחשב, על הטלפון הנייד, על האיפון, הבלאקברי... רשמו את היעדים! התחילו בכותרת "היעדים שהשגתי בשנה זו" - ובמקום לכתוב את מה שברצונכם להשיג בזמן עתיד, רשמו את היעדים כאילו כבר הושגו. לדוגמא, אם ברצונכם ללמוד השנה איטלקית, כתבו ברשימה "למדתי איטלקית"...

2. חיבור רגשי חיובי עם המטרה סולל דרך קלה יותר לקראתה. הפכו את המטרה לאירוע מרגש שתרצו לנצור בליבכם לזמן רב. לדוגמא, היעד/הישג "למדתי איטלקית" יהפוך לרגשי ע"י תאור מפורט בכתב בו תתארו "לקחתי שעורי איטלקית פעמיים בשבוע ונהניתי בחופשה מדהימה ברומא. היה כיף אדיר לנהל שיחה עם האנשים באיטלקית בזמן הטיול..."

3. זכרו, כל מה שאתם ממקדים בו את מחשבותיכם, מתעצם. לפיכך, וודאו שבכל עת אתם ממקדים את מחשבותיכם רק במה שאתם רוצים שיקרה, כך תיווצר הרמוניה בין תת המודע לבין המטרה שהצבתם לעצמכם.

4. הקפידו לרתום לפעולה את תת המודע שלכם! דמיינו את עצמכם באופן ברור ומדויק- כיצד תראו, תרגישו ותחוו את המציאות לאחר שהמטרה שהצבתם לעצמכם כבר הושגה והיא בידכם.

5. נקטו פעולה בכל יום! הדבר החשוב ביותר לאחר הצבת המטרה הינו הפעולה.
הצהרות חיוביות, מחשבות טובות ודמיונות רבגוניים לא יועילו לבדם ולא יובילו אתכם ליעדכם. המחשבה על טיול לאיטליה לא תיקח אתכם לאיטליה...לשם השגת מטרה זו, אחד מהצעדים שתרצו לקחת יהיה רכישת כרטיס טיסה....


שתהא זו לכם ולכל יקיריכם שנה של בריאות, שגשוג והצלחה יוצאת דופן בהשגת היעדים.


באהבה,
גרציה אמיתי CH.t
מאמנת להשגת יעדים באמצעות תת המודע
תראפיסטית בדמיון מודרך, סוגסטיות ו-NLP