Facebook Pixel

חופשה בריאה - לגוף ולנפש

תל אביב היא בין הערים הבולטות בארץ שמאפשרות לשמור על אורח חיים בריא ואנרגטי בסביבה דינאמית. פעמים רבות אנו מתנתקים מהשגרה ומתקשים מאוד לשמור על הרגלי התזונה הבריאים כשאין בנמצא אלטרנטיבות ראויות ולאחר מכן מתייסרים על כך שלא הקפדנו וזנחנו את הדברים שחשובים לנו – בריאות ואיכות חיים. אין סיבה שלא לטפח את הבריאות במהלך הנופש. ההפך הוא הנכון: זה בדיוק הזמן להשאיר את הדאגות מאחור...

בתל אביב תוכלו ליהנות מחופשה באוריינטציה בריאותית: כמעט בכל פינה שלל מסעדות המציעות תפריטים ייחודיים לטבעוניים וצמחוניים תוך דגש על חומרי גלם משובחים ומגוון מרענן של מנות, כמו גם היכלי בריאות וספא, מקומות בהם תוכלו לשמור על קשר וליהנות מהאיזון העדין בין גוף ונפש. הטיילת התוססת לשפת הים, שבילי ההליכה והרכיבה בפארק הירקון ועוד.  

לפניכם 4 דרכים מיוחדות לתכנן חופשה בריאה בתל אביב מאופציות קולינריות דרך יוגה על גג המלון ועד היכלי פינוק. יוצאים לחופש, חוזרים עם אנרגיות.

אוכלים טבעוני ובריא
בחופשה בתל אביב לא תישארו רעבים לרגע ותוכלו ליהנות מהנופש על קיבה מלאה. מחפשים המלצות היכן לאכול? בתל אביב אפשר למצוא מגוון מסעדות שהן מעוז הטבעונות בתל אביב ומציעות באווירה מלהיבה במיוחד שלל מנות טבעוניות ובריאות, ביניהן תבשיל חומוסים ודלעת יפנית, ריזוטו הממזג בין עגבניות שרי ושמרים צלויים, נזיד שעועית שחורה בבישול ארוך ואפילו קינוחים תוצרת בית ללא סוכר וללא גלוטן דוגמת שוקולד פיסטוק וקראסט אגוזי לוז.
אם חשקה נפשכם בפיצה טבעונית, גם את זה תוכלו למצוא בתל אביב, המתמחה בפיצות עם גבינה המיוצרת במקום מאגוזי קשיו וללא חומרים משמרים. ניתן לבחור בין שלל תוספות כמו ארטישוק, פטריות, בצל סגול, רוקט ועוד.

רגיעה בספא
לפעמים כל שצריך זה לקחת פסק זמן מהמרדף האינטנסיבי של היום יום ולהתמסר לרוגע. בתל אביב תגלו מרכזי בריאות וספא רבים, כל אחד בעל סגנון ואופי אחר. תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם ביותר מבחינת היצע החבילות המפנקות וכמובן העיצוב והלוקיישן. בעיר יש מגוון ספא בוטיק, המציעים הן טיפולי פנים והן טיפולי גוף, ביניהם דיקור קוסמטי לצורך התחדשות העור, עיסוי רפואי, עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה ועוד והכל באווירה נעימה.

סיור בניחוח טבעוני
מי שרוצה לחקור יותר לעומק את הזירה הטבעונית של תל אביב, יוכל להצטרף לסיור קולינרי טבעוני – מסע להכרות עם הצד הגסטרונומי הסקרן של העיר. הסיור ייקח אתכם למפגש עם שפים ומנות טבעוניות בשווקים ומסעדות ועוד מקומות. תוכלו לשמוע על ההיסטוריה והפילוסופיה שמאחורי הטבעונות, מיתוסים בתחום ועוד.

להתחבר לשקט מול הים
אין ספק שלים יש השפעה מרגיעה על הגוף ועל הנפש. תוכלו ליהנות ממלון בוטיק בתל אביב המציע חדרי אירוח וסוויטות בעיצוב נעים עם כל הפינוקים ואפילו מקיים שיעורי יוגה על הגג. כמו כן, תוכלו ליהנות ממנות בריאותיות, כולל מנות טבעוניות במסגרת ארוחת הבוקר העשירה במלון ובחדר גם מטבחון למי שרוצה לבשל. במלון חדר כושר מצויד היטב לשמירה על הגזרה וסאונת עץ פינית בה תוכלו להשיל דאגות ולהירגע בחום היבש, להאיץ את זרימת הדם ולחוש התרוממות רוח.

בחרו את המלון המפנק ואת החוויות הבריאותיות הנכונות - ההזדמנות שלכם לחדש מצברים ולשוב לשגרה עם חיוך רחב על הפנים.