Facebook Pixel

טיפול בחרדה גרציה אמיתי

גרציה אמיתי, מהמאמנות הידועות והותיקות בארץ, טיפול בחרדה בעזרת אימון תת מודע והשגת תוצאות בכוח המוח.

גרציה מטפלת באמצעות טכניקות מגוונות שרכשה בארה"ב, בהן NLP ודמיון מודרך, אשר מביאות לטרנספורמציה אישית ומסייעות בטיפול בחרדה ויצירת מציאות רצויה ושלווה בחיים. לגרציה תוצאות מוכחות בטיפול בחרדה עם לקוחות רבים.




טיפול בחרדה – לא מה שחשבתם!
נתקפים בחרדה מעצם המחשבה על טיפול בחרדה? לא עוד! באנו לספר לכם על שיטת טיפול נגישה וטובה, שנוגעת בלב החרדה ומקלה עליה.

מהי חרדה?
חרדה היא פחד ותחושת חוסר אונים אל מול איום ממשי או לא ממשי. תחושה זו מלווה פעמים רבות גם על ידי תגובות פיזיולוגיות כגון הזעה, קשיי נשימה, דופק מואץ ועוד. תחושת החרדה היא בלתי נשלטת ולעתים אף נדמית כהתקף לב, כאשר מדובר למעשה בהתקף חרדה.

חשיבות הטיפול
כאשר אדם חווה חרדה, הוא חווה תחושות רגשיות ופיזיולוגיות קשות, אשר עלולות להשפיע גם על תחומים אחרים בחייו. לדוגמה, הימנעות ממצבים מסוימים כגון נהיגה, השתלבות במצבים חברתיים שונים ועוד. הימנעות ממצבים כגון אלה עלולה להוביל לכך, שאדם יבחר לא לנהוג, לא להתעמת עם אנשים ובעיקר – לא להתעמת עם פחדיו.
על מנת שאדם יוכל לחיות חיי שגרה רגילים, שאינם מונעים מחרדותיו, עליו לטפל בהן תחילה!

רמות של חרדה
לחרדה יש רמות שונות. ישנן חרדות, המלוות את הסובלים מהן לאורך תקופות ארוכות ואף לאורך חיים שלמים, לעומת חרדות קצרות טווח. כמו כן, ישנן חרדות בעלות תסמינים פיזיולוגיים קשים יותר מאשר באחרות. באותה המידה, ישנן חרדות, אשר הטיפול בהן הוא פשוט האופן יחסי לעומת אחרות.

רמות של טיפול בחרדה
היות שישנן רמות שונות של מצבי חרדה, ישנם גם סוגים שונים של טיפול בחרדה בהתאם למצב. לדוגמה - ישנן חרדות, בהן ניתן לטפל על ידי עזרים טבעיים וחרדות, הדורשות התערבות של מטפל מוסמך בחרדות, שאיננו מתחום הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה וחרדות, אשר דורשות התערבות של פסיכולוג או פסיכיאטר.

מי מטפל?
כאמור, מקרים מסוימים דורשים עזרה של פסיכולוג ואף של פסיכיאטר ותרופות. יחד עם זאת, מקרים רבים ונפוצים מאוד אינם זקוקים לטיפול מעין זה וניתן להיעזר בהם באנשי מקצוע מתחומי הרפואה האלטרנטיבית השונים, המעניקים טיפול בחרדה כגון: פרחי באך, הומאופתיה, ארומתרפיה, NLP, עיסויים שונים כגון שיאצו, רפלקסולוגיה וכדומה.

בחירת המטפל
בחירת המטפל נעשית בהתאם לצורך ובהתאם לרצון המטופל. כלומר, במידה והמטופל מפחד מתרופות ואיננו זקוק להן, הוא בהחלט יכול לבחור כל אחת מהדרכים שאינן טיפול פסיכיאטרי. כמו כן, במידה והמטופל לא אוהב מגע ומאמין בדמיון מודרך, בהחלט מומלץ שיפנה לכיוון זה. זכרו, הדרך לריפוי מתחילה בבחירת הדרך!

מודעות למצב
במקרים רבים, הסובלים מחרדות מודעים לעובדה, שהפחד מנהל אותם ובעקבות זאת הם מתנהלים באופן שונה משאר האנשים בסביבתם. זהו מקרה פשוט יחסית, מפני שלעומתו ישנם מקרים, בהם הסובל מן החרדות איננו מודע לכך שהוא יכול לשפר באופן משמעותי את איכות חייו ולעתים אף מרגיש, שהאחרים הם אלו שאינם מודעים לסכנה, שכל כך ממשית בשבילו והאחרים רואים אותה כזניחה או כלא קיימת כלל.

כאשר אדם סובל מחרדה מפני משהו מסוים, בין אם הוא ממשי ובין אם הוא לא, בשבילו – הסכנה היא ממשית ומוחשית לחלוטין. היות שכך, ישנו צורך בעבודת שכנוע לשם הגעה לקבלת הטיפול הנחוץ והמתאים. יחד עם זאת, חשוב לא להפעיל לחץ יתר על אותו אדם על מנת שלא יחוש רתיעה.

חשוב לפנות אל האדם החרד עם הרבה אמפתיה ויכולת הכלה. רק כך הוא יוכל לתת בכם אמון ולעשות את הצעד הראשון לקראת חיים נטולי חרדות.